Wednesday, August 24, 2011

Toch Even Wennen

Korte reisjes voor werk naar India, waarbij je vooral op kantoren, in hotels, auto's, riksja's en op motorfietsen zit, bereiden je niet genoeg voor op het wonen zelf. En dat is wat ik sinds 3 dagen doe, ik woon, werk, leef in India, Gurgaon om precies te zijn.
En dat is toch even wennen.

Moet ik in mijn eerste bericht gelijk de vooroordelen gaan bevestigen? De man die over zijn nek ging op het vliegveld toen ik net was geland, de urinerende mannen langs de kant van de weg, het spugen (en zulke hoeveelheden!) van diezelfde mannen, de rotzooi, de chaos, de arme kinderen die op de autoramen kloppen, de loslopende koeien, honden, varkens op straat?

Of over de gastvrijheid van mijn nieuwe werkgever, mijn nieuwe collega's, het heerlijke weer, het lekkere eten, de nieuwe indrukken en het prima guesthouse waar ik zit tot ik een appartement heb gevonden?


We zien het wel, ik zal berichten wat me opvallend en leuk genoeg lijkt om met eenieder die het wil lezen te delen.

Afwachten dus en tot die tijd... aanpassen.

En nu eerst eten, roomservice op zijn best!




No comments:

Post a Comment